در این بخش به برخی از سوالات متداول شما پاسخ دادیم تا از خرید خود در دیجی سان اطمینان داشته باشید و چنانچه پاسخ سوال خود را از بین سوالات متداول نیافتید از طریق تماس با ما در ارتباط باشید
روش ثبت سفارش
روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟
پاسخ : برای خرید از دیجی سانابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آن را به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتمادر زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی مشتریان دیجی سان بوسیله پیامک و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تایید ثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.
کمک برای سفارش کالا
برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟
تیم پشتیبانی دیجی سان پاسخگوی شما می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.
سفارش شبانه روزی...
در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟
در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان دیجی سان در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را برای شما پیامک می کنند.
امکان لغو سفارش ...
آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟
بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی دیجی سان تماس بگیرید. اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف ۲۴ ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی ۲۴ ساعت مسترد خواهد شد و اگر کالای شما ارسال شده باشد می توانید پس از تحویل کالا، روشهای بازگشت کالا را با عنایت به نوع کالا از واحد پشتیبانی جویا شوید.
بعد سفارش تماس بگیریم ؟
آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که با دیجی سان تماس بگیرم ؟
خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف دیجی سان برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.
خرید حضوری...
پرداخت هنگام دریافت
ارسال به ادرس دیگری
دیجی سان امن است؟
نحوه ارسال
زمان ارسال
خرید حضوری...
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
هدف دیجی سان این است که شما یک خرید آسان و لذت بخش آنلاین را تجربه کنید. چنانچه تمایل داشته باشید می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.
پرداخت هنگام دریافت
آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟
با توجه به تسویه بلند مدت پست یا تیپاکس با شرکت و نوسان بازار و تغیر قیمت ها این امر در حال حاضر امکان پذیر نیست.
ارسال به ادرس دیگری
آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟
بله، چنانچه می خواهید سفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و اعلام به دیجی سان ، کالای مربوطه به آدرس ذکرشده تحویل داده می شود.
برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمیکنیم. سیستم پرداخت توسط درگاه بانک انجام میشود و ایجاد ارتباط با شیوه امن صورت می پذیرد، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است.
نحوه ارسال
محصولات خریداری شده به چه صورت ارسال می شود؟
کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز و تیپاکس برای مشتریان ارسال می گردد.
زمان ارسال
حداکثر زمانی که پس از خرید ، محصولات به دست مشتری می رسد چقدر است؟
متناسب با میزان فاصله ، بین 3 تا ۷ روز سفارش به دست مشتری می رسد.